Sunday, October 17, 2010

The Trans-Continental Bake-Off.


Or: Die dinge waarmee jy my in 'n wip kan vang.
Every now and then I come across a recipe that I just know in my bones will be delicious. If it contains baked apples and brown butter and ground almonds and cardamom... it is added by default to the list of things you can catch me in a trap with.
So I was nattering away on Skype to The Man with the Generous Heart aka Our Agent in Berlin and we decided to make this together:
Brown Butter Spiced Crisp
 

  Granny Smith apples, unpeeled. Sultanas and lemon rind. Also added: a dash of cloudy apple juice to 'get it going'.
It's always advantageous to have a partner to share a crumble with. (A sneaky dish this - before you know it, you've eaten the whole thing on your own.)
I had sparkly company in the form of The Fantabulous T, who is visiting from Blighty. She is quite the expert - the crumb was analysed and pronounced most satisfactory.
 

 And this just in from Berlin: 
 

 Lilt, ek het die fotos met my cellphone gemaak. Ek stuur die nou ook vd foon, want ons het mos huisgaste. En hulle woon waar my computer is.
Ook nie asof ek eintlik tyd gehad het vir enigiets nie.  Vandat ek begin het om die koek te bak, met I., was dit meer soos damage control. And I mean that in the nicest possible way.
 


 In die middle vd beurre noisette kom die gaste aan. Reg vir aandete.
Stuur hulle op hul eie boontoe, terwyl ek wag vir die botter om 'n hoër pitch te sing. Terwyl ek water kook en knoffel skil.
Exchange pleasantries terwyl ek die botter inroer, met I. wat insist: ek wil, ek wil.  Alles klaar, in die oond.  Skink wyn in vir die grootmense, klein potjie op die plaat met hot chocolate vir die kinders.  Die pasta sousie begin solank simmer, die water kook al amper.
Net toe kom C. met 'n week se groceries wat in die yskas moet kom, blomme wat gesny en in 'n vase moet kom, die tafel word weggeskuif vd muur en gedek vir 7.
People and sauce can wait, pasta cannot.
Dit was die eerste halfuur van ons drie-dae-besoek.
 

 Uiteindelik, apple crisp vir nagereg.  Voordat ek nog 'n foto kan maak, is driekwart weg.  Ek dink dis 'n goeie teken.

2 comments:

arcadia said...

I love this post. En ek is _veral_ mal oor transcontinental cooking projects. Hoera!

the sourcerer said...

julle is 'n inspirasie!